Breaking News

Hnya tgk vldeo awal, Naluri isteri dh merasakan sesuatu Rupanya ini trjadi pada suami

APABILA saya tahu dia (Shaharul Amir Omar) dalam pesawat, anak-anak kat asrama terus dimaklumkan… walaupun (masa itu) tak tahu status,” ujar balu mangsa nahas pesawat terhempas di Elmina Selangor, Suhaila Akasha.

Menurut wanita berusia 46 tahun itu, tindakannya itu didorong ole gerak hatinya yang kuat menyatakan suaminya terlibat dalam tragedi menyayat hati itu.

Lebih membuatkan dia yakin apabila dia mengetahui jenis kapal terbang serta masa dan perialanan pesawat yang dinaiki suaminya.

Sekarang tengok media sosial dulu, hati terdetik… instinct dah rasa walaupun tiada siapa yang beritahu dia (arwah) ada dalam tu tapi apabila tengok jenis kapal terbang, dari mana dan jam berapa jadi gerak hati tu memang dah ada.

Melihatkan keadaan video yang tersebar, ibu kepada empat cahaya mata ini mengakui tetap terkejut ketika dimaklumkan tentang kematian suaminya, tetapi tetap belajar untuk menerima kenyataan.

“Walaupun saya dah boleh agak situasi macam mana sebab video dah tersebar, apabila dapat berita tu kita dah kurang kejutan… belajar reda,” tambahnya ketika ditemui di Jabatan Perubatan Forensik Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang.

Berkongsi lanjut, Suhaila memaklumkan anak sulungnya, lelaki, berusia 19 tahun mempunyai masalah autisme manakala tiga lagi perempuan dengan yang bongs berusia 12 tahun.

Shaharul Amir merupakan salah seorang penumpang pesawat Beechcraft 390 yang terhempas di Elmina pada Khamis.

Sumber : mstar

About admin

Check Also

Jenazah ‘rider’ selamat dikebumi, rupa-rupanya kerja siang malam bantu tanggung kos adik kahwin

Kita hanya mampu merancang, tetapi Allah yang menentukan. Niat ‘rider’ ingin memudahkan urusan membina masjid buat adik …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *