Breaking News

“20 tahun dia tanggung dosa kamu, kalau tak sempat minta maaf..”- Ustaz Wadi

Baru-baru ini tular satu video yang dimuat naik ole seorang wanita yang memarahi suaminya kerana dipercayai telah menyebabkan kereta miliknya remuk. Dalam hantaran tersebut dikatakan, suami kepada wanita itu dengan tidak sengaja menekan pedal mengundur (R) sebelum merempuh tembok rumah.

Bagaimanapun, menurut wanita itu, apa yang menyebabkan dia terlalu marah apabila suaminya langsung tidak meminta maaf atas apa yang dilakukannya. Video tersebut mendapat pelbagai reaksi netizen yang mengecam tindakan wanita it dan menyifatkan wanita tersebut seolah tidak menghormati suaminya.

Video Player

Tindakan wanita tersebut juga mendapat respon daripada pendakwah bebas, Ustaz Wadi Anuar yang mengulas ia tersebut. “Macam mana orang boleh tahu? Puluhan ribu orang tahu dia maki hamun sebab dia rakam waktu dia maki hamun suami dia tu.

“Reda seorang isteri pada tangan seorang suami seperti mana reda seorang anak pada tangan seorang ibu. “Kalau tak sempat bertaubat dan tidak diampunkan oleh Allah, maka neraka lah tempat seseorang itu,” katanya.

Sumber : thereporter

About admin

Check Also

Hilang enam insan tersayang, Abdur Rahman berterima kasih atas keprihatinan rakyat Malaysia

Anak sulung kepada mangsa nahas kemalangan jalan raya di Kilometer 5, Jalan Segamat-Kuantan, Abdur Rahman Amir …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *