Breaking News

Saya baru sahaja smpai rumah semalam..” – sesak nafas, adik trpksa bawa ke hospital.

IBU kepada penyanyi Khai Bahar dimasukkan ke Hospital Tuanku Fauziah, Kangar sejak Sabtu lalu selepas mengalami sesak nafas.
Khai atau Muhammad Khairul Baharuddin, 29, berkata, ibunya iaitu Rosnah Muhammad, 61, kini masih lagi di bawah pemantauan doktor dan rawatan lanjutan.
“Ibu sesak nafas di rumah dan adik yang membawanya ke hospital. Ketika ini saya pun masih menunggu makluman lanjut daripada doktor mengenai keadaannya.
“Dia masih dalam pemantauan doktor dan perlu mengambil ubat bagi meredakan keadaannya,” katanya ketika dihubungi mStar pada Isnin

Terdahulu penyanyi lagu Selagi Ku Ada ini turut berkongsi gambar memegang tangan wanita itu di laman Instagram miliknya.
Kata Khai dia baru sahaja tiba di kampung halaman pada lewat malam Khamis dan mengambil cuti bagi melihat keadaan ibu.
“Saya baru sampai semalam (Ahad). Saya ambil cuti untuk menziarahi ibu.
“Keadaan ibu saya begitulah sejak dia sakit buah pinggang. Ada ketika dia ingat, ada ketika dia lupa. Dia juga perlu jalani rawatan dialisis seperti biasa.
“Mohon doa semua agar ibu saya dalam keadaan baik,” ujarnya.
Sementara itu, menerusi temu bual bersama program Melodi yang disiarkan pada Ahad, Khai juga tidak dapat menahan air mata mengenangkan kesihatan ibunya yang semakin merosot akibat sakit buah pinggang tahap akhir.

Tambahnya dia kini lebih fokus untuk menjaga ibunya meskipun jadual kerja padat dan akan cuba sedaya upaya untuk pulang ke Perlis jika berkelapangan.
“Kalau ada peluang memang saya akan balik. Inilah masanya untuk saya buat mak gembira.
“Kalau tengok jadual kerja memang padat, tapi saya hanya fikirkan mak sahaja. Terkilan juga apabila susah nak balik sebab sibuk bekerja,” jelasnya.
Sumber : Mstar

About admin

Check Also

Saya senyap je sebelum ni.. Jgn sampai Saya..” Belum sembuh luka pernikahan dibatalkan.. Harini Mimi terus Umum..

Difahamkan dari laporan XTRA, pelakon jelita Mimi Lana meluahkan rasa kecewanya terhadap seseorang di laman …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *