Cara nak bagi faham? Akhirnya Suami Mas idayu tampil bersuara sebagai penerbit rancangan tk sangka ini jawapan bliau

Kuala Lumpur – Penyanyi Sissy Iman g.agal menahan air mata selepas disergah dengan komen pedas daripada Mas Idayu selaku juri program realiti Famili Duo pada malam Ahad.

Sissy atau Sissy Imann Mohammad Kamil, 28, bersama penyanyi Naim Daniel mendapat kr.itikan menerusi minggu keenam pertandingan selepas lagu nyanyian mereka iaitu Jampi gagal menambat hati juri. Kem.arahan Mas atau Mas Idayu Mesnun, 51, tercetus apabila menganggap lagu itu tidak sesuai dengan mereka berdua.

Kata Mas, sejak awal hingga akhir persembahan, Sissy dan Naim nyanyian mereka disifatkan sebagai k.asar dan tidak sedap untuk didengar. Sementara itu, ketika hos Janna Nick meminta penyanyi berkenaan memberikan komen mengenai persembahannya sepanjang enam minggu ini, Sissy tidak dapat meneruskan kata-kata dan terus menangis.

“Pertama sekali, saya minta maaf, ” katanya. Dalam pada itu, rakan duonya Naim tetap mengucapkan terima kasih atas sokongan yang diberikan peminat dan menerima komen tersebut dengan hati terbuka.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by tv3malaysia (@tv3malaysia)

Alhamdulillah, terima kasih untuk segala komen. Kami tahu rancangan ini adalah hiburan untuk famili. Saya harap semua terhibur. “Terima kasih untuk semua yang beri s.okongan terutamanya Sissy kerana dia telah meletakkan usaha dalam pertandingan ini,” ujarnya.

Sementara itu, peminat meluahkan rasa tidak puas hati dengan komen Mas dan menganggap penyanyi dangdut itu bersikap tidak p.rofesional. Saya suka persembahan Sissy dan Naim. Klasik dan keroncong boleh diterima. Mas Idayu tolong hormat orang lain. Angin semacam malam ni. Saya suka komen Ajai.

Kesian tengok Sissy menangis. Sesuka hati je m.arah dia. Tak payah lah ambil juri macam tu,” tulis netizen. Penyanyi Sissy Iman menyifatkan keg.agalan memberikan persembahan cemerlang pada minggu keenam program Famili Duo pada malam Ahad membuatkan dia sedar diri dan ruang tentang kel.emahan diri.

Sissy atau Sissy Imann Mohammad Kamil, 28, berkata, meskipun dia tidak dapat membayangkan dirinya berhenti menyanyi namun perasaan itu bertukar sebaliknya selepas persembahannya mendapat kr.itikan pedas juri, Mas Idayu.

Muzik selalu menjadi cinta pertama saya dan betul dalam seni, sedar diri dan sedar ruang itu perlu ada. Mungkin saya tidak menyedarinya. Atau saya tak bena-benar menyedarinya.

Sumber : mstar

About admin

Check Also

Akhirnya SAH bergelar suami isteri, Nad Zainal k0ngsi majlis prnikahan. Ini sbb rahsiakn prnikahan

Perkongsian video yang dimuat naik pelakon Nad Zainal dan Ungku Ismail di Instagram masing-masing mengundang …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *