Ibu Mertua Tk terima lra? Ini Am4ran buat Isteri muda syamsul

Puteri Sarah kini sudah nekad untuk mengakhiri perkahwinan yang dibina dan Bakal memfailkan tuntutan talak terhadap Syamsul Isnin nanti. Bagaimanapun, keluarga mentua dikatakan masih terus berusaha untuk menyelamatkan hubungan antara anak dan menantunya itu.

Datin Patimah sentiasa jadi tulang belakang Puteri Sarah. Sebelum ini, Datin Patimah dilihat setia memberikan sokongan moral terhadap aktres tersebut menerusi hantaran di Instagram.

Bahkan, isteri kepada Datuk Yusof Haslam itu sentiasa menjadi tulang belakang dengan tinggalkan komen berpihak kepada Puteri Sarah di setiap posting yang melibatkan menantunya.

Ibu Syamsul beri amaran pada orang ke-3
Beberapa tahun lalu menerusi sebuah temubual bersama Melodi, ibu kepada pengarah terkenal tersebut sempat memberi amaran keras kepada perosak rumah tangga anak sulungnya.

Meskipun tidak jelas akan niat sebenar gangguan yang dilakukan, namun wanita itu yakin bahawa individu tersebut bakal terima balasan setimpal dengan perbuatannya.

Setuju apa yang Datin cakap tu…Beruntung Sarah dapat mentua yang amat sayangi dia. Walaupun rakaman tersebut sudah lama, namun ramai netizen bersetuju dengan segala teguran yang dibuat oleh Datin Patimah terhadap insan tersebut.

Bahkan mereka juga menyifatkan Puteri Sarah seorang yang beruntung kerana dikurniakan keluarga mentua yang amat menyayanginya.

‘kami menyokong sarah dan Sharnsul kembali,yang buat kami peminat geram ni..ira kazar patut dia kemuka kan maaf secara terbuka..’
‘Betul datin.. sarah dah fail penceraiain pun, pihak sana diam je bukan nak buat permohonan maaf secara terbuka ke apa.. suka lah tu dapat syamsul’

‘kalau menantu tu baik hormat org tua tahu bab agama cukup semua nya.tentu la mak mertua sayang.. lagi pun yang buat hal anak lelaki dia bukan menantu dia..’

Sumber : kisahdunia

About admin

Check Also

Akhirnya SAH bergelar suami isteri, Nad Zainal k0ngsi majlis prnikahan. Ini sbb rahsiakn prnikahan

Perkongsian video yang dimuat naik pelakon Nad Zainal dan Ungku Ismail di Instagram masing-masing mengundang …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *