Berlakon dengan Yusuf Bahrin, Intan Najuwa akur diminta jgn brsentuhan

Aktres Intan Najuwa memilih untuk lebih berhati-hati apabila bergandingan dengan aktor, Yusuf Bahrin yang menjaga batas dalam lakonan.

Menurut laporan Kosmo! Online, aktres berusia 25 tahun itu menghormati permintaan aktor tersebut yang menolak babak bersentuhan dalam drama terbaharu mereka berjudul Jesnita. “Saya tiada masalah, itu hak dia untuk tidak bersentuhan. Bila tahu tentang itu saya hormati dan lebih berhati-hati.

“Saya terus letakkan dalam kepala dan tahu nak buat macam mana,” kata Intan atau nama penuhnya Intan Najuwa Abdul Wahid.

Intan berkata, dia yakin drama arahan Emi Suffian itu tidak akan terpalit dengan kontroversi seperti terjadi kepada dirinya serta hero gandingan dalam drama-drama sebelum ini. “Saya rasa kali ini tiada kontroversi sebab drama ini bukan cerita cinta. Lebih kepada cerita tentang keluarga. Saya yakin tiada timbul kontroversi yang tidak sepatutnya,” ujarnya.

Sementara itu, ditanya mengenai cara berdepan kontroversi, Intan berkata dia lebih memilih untuk berdiam diri kerana tidak mahu situasi menjadi lebih buruk. “Saya lebih suka diam saja, kalau melenting saya takut buat kesilapan atau cakap benda-benda yang buruk dan mengeruhkan keadaan.

“Selalunya bila semua dah reda baru saya bercakap tentang itu. Saya tolak tepi perkara yang bawa toksik dalam kehidupan saya,” kongsinya. Drama 40 episod tersebut turut menampilkan Nasha Aziz, Fikry Ibrahim, Malek Maccrone, Fathia Latiff dan ramai lagi. Sering dilihat bawa isteri bersama ke lokasi set penggambaran, pelakon Yusuf Bahrin mengakui isterinya, Zizi Kirana seorang yang cemburu. Namun, jelas Yusuf atau nama Iengkapnya Muhammad Yusuf Bahrin, 30, mengakui bersyukur kerana perasaan cemburu tersebut adalah tidak berlebih-Iebih, sebaliknya dia menganggap itu adalah fitrah sennula jadi seorang wanita. “Sejak berkahwin, saya memang ajak isteri untuk ikut pergi kerja kalau dia cuti atau tiada hal untuk diuruskan. “Tujuannya bukan sebab dia tak percaya sya sehingga bawa dia pergi set penggambaran, tapi dia seorang di runnah, jadi tidak la dia bosan.

Soal isu cemburv, saya rasa bersyukur sebab tldak sampai tahap yang bukan-bukan. Tapi biasa lah, sikap seorang perempuan memang begitu lebih-Iebih lagi dia seorang isteri, dia akan merasa lain kalau saya mesra dengan orang lain. “Saya sebagai suami pula perlu terangkan perkara sebenar dan soya pasti dia pun faham. Cuma perasaan cemburu itu adalah perkara normal, kalau tiada perasaan cemburu maknanya tak normal,” katanya.

Yusuf ditemui ketika sesi majlis sidang media drama terbaharu lakonannya berjudul Jesnita yang berlangsung di TGV, Sunway Velocity Mall pada Khamis. Dalam pada itu, Yusuf berkata dia sering mengingatkan isterinya untuk tidak berasa cemburu berlebih-lebihan kerana dikhuatiri akan menimbulkan masalah di antara mereka. “Apa-apa pun cemburu ini ada bagus sebenarnya. Cemburu tandanya sayang, tetapi kalau cemburu itu terlebih akan menjadi sesuatu yang tidak bagus.
“Saya akan sentiasa ingatkan dia, kalau cemburu tiada masalah, tapi tidak melebih sebab dikhuatiri memberi masalah dalam hubungan kami. Setakat ini Alhamdulillah semua ok,” ujarnya. Sumber ohmy media.

About admin

Check Also

Baru Saja Dilantik Menteri Komunikasi Digital, Sekali Tweet YB Fahmi Buat Ramai Tak Senang

KUALA LUMPUR – Petang tadi Ahli Parlimen Lembah Pantai, Fahmi Fadzil memuatnaik ciapan di laman …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *