Malam-malam dia merayau..” Katak Hitam Mvncul Depan Rumah, Rita Rudaini Dedah Jadi M4ngsa Individu Dgki

Pelakon Rita Rudaini mendedahkan ada individu yang bersifat d3ngki dengan dirinya sehingga mengnggu hidupnya sekeluarga.

Memetik temu bual program Mel0di TV3, Rita atau nama lengkapnya Rita Rudaini Mokhtar berkata terdapat individu yang sanggup mencari rumahnya di kampung dan mengnggu keluarganya.

“Masih lagi ada orang yang dngkl sedangkan saya tak bersuami, tiada ‘job’, masih lagi orang dngkl, kenapa ya?

Saya tidak tahu, tetapi baru-baru ni, ada orang yang tak dikenali cuba mencari rumah saya di kampung, dua kali datang siap tanya orang kampung”

“Malam-malam dia merayau, orang kampung tanya cari rumah siapa, individu itu cakap ‘rumah Rita Rudaini’ dan berkata ‘saya kawan Rita’

“Keesokannya, ibu saya tengah menyapu sampah tiba-tiba ternmpak k4tak hltam dah matl depan rumah, k4tak itu macam baru”

“Seminggu selepas itu pula, individu itu datang lagi ke rumah dengan mengetvk plntu hampir setengah jam”

“Kemudian dia merayau di depan rumah sambil tengok sekeliling, ibu saya cakap rupa p4ras individu tersebut dalam keadaan el0k,” ujarnya.

Pelakon drama Shah Alam 40000 ini juga mended4hkan dia kerap bermlmpi perkara-perkara bvruk namun menganggap itu hanyalah mainan tidur dan hanya berserah pada Allah.

“Sebelum kejadlan tersebut saya juga ada bermlmpi tentang kejadlan yang tidak el0k, kerap sangat tapi saya hanya fikir mainan tidur tapi macam p3lik”

“Saya juga nampak sesuatu kat rumah. Alhamdulillah hari-hari kami amalkan baca Al-Quran, kalau tuhan itu nak izin, jadi juga, kalau tak izin, maka tak jadi lah”

“Kami cuma serah pada Allah, kalau Allah dah izinkan, mungkin itu adalah ujlan untuk kami,” ceritanya.

Dis0al adakah Rita mengenali individu tersebut, Rita berkata dia tidak kenal dan terfikir individu itu tidak berpvas hati dengannya dari segi peribadi bukannya kerjaya.

“Saya tak kenal tapi kami terfikir mungkin orang ini ada tak pvas hati mungkin ada ‘pers0nal’ lain yang sakltnya hatl tengok Rita Rudaini”

“Selagi Rita ada, dia rasa tak sen4ng. Dia tak pu4s hati secara dalaman dengan saya, kalau boleh dia nak Rita Rudaini leny4p, jadi dia rasa lega”

“Saya ‘frvst’ sangat sebab saya tak pernah cari fasal dengan orang, saya tak k4cau hidup orang, saya ‘frvst’ dengan perngai orang, nak kata saya takvt, tidak. Tuhan nak izinkan, maka jadilah”

Dalam pada itu, Rita turut menegaskan dia tidak akan memaafkan sesiapa yang pernah melukakan hatinya serta anak-anaknya.

Ujarnya, apa yang orang lakukan padanya, dia akan ingat sampai m4ti serta mengakui dia memang pendendam.

“Yang memburukkan saya, saya masih ingat lagi bila saya kena ‘troll’ dengan netizen.

Saya tidak hairan dengan semua itu. Saya memang pendend4m, apa yang orang buat kat saya, saya akan ingat sampai m4ti.

“Saya sejenis orang yang kalau dah carikkan hati saya, sorry saya takkan maafkan, mana tahu Tuhan nak bukakan hati saya dan lembutkan hati saya untuk maafkan, ya, tapi buat masa ini, tidak.

Sesiapa yang telah merobekkan hati saya dan anak-anak saya, tidak akan saya maafkan,” ujarnya.

Sumber: Xtra/achikdia.com

About admin

Check Also

Baru Saja Dilantik Menteri Komunikasi Digital, Sekali Tweet YB Fahmi Buat Ramai Tak Senang

KUALA LUMPUR – Petang tadi Ahli Parlimen Lembah Pantai, Fahmi Fadzil memuatnaik ciapan di laman …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *