Setelah Lama Berdiam Diri, Juri Ramli MS Luahkan Pandangan Tentang Kelincahan Kak Lina PomPom Jadi Pengacara GV9

Kelinc4han serta ke’gedik’an Elly Mazlein, 42, sebagai pengacara baharu Gegar Vaganza GV musim ini bersama Nabil Ahmad mencvri perhatian dan mendapat pujian ramai sehingga tr3nding.

Elly atau nama sebenarnya Sharifah Aida Mazlina Syed Hanafi ber.kata, dia sebenarnya memang gementar memandang.kan jenama GV itu sendiri sudah terlalu besar serta berat tanggung jawabnya.

Memang g3mentar sampai nak pitam. Saya ambil tempat orang yang mana DNA GV ini, orang tahu macam mana Nabil dan Jihan serta pr0duksi pr0gram ini. Saya seperti jiran baharu yang nak masuk rumah baharu.

Jadi, saya nekad buat cara sen.diri, turuti kemahuan GV. Satu hal yang memba.ntu juga adalah saya kenal semua bintang bintang ber.tanding. Jadi saya nak usik usik pun tak malu.

“Saya pun masih bert4tih dan paling risau penerimaan pen0nton. Oleh itu, saya buat saja yang terbaik. Itu pun periuk nasi kita. Takkan saya nak buat ala kadar,” katanya.

Elly juga berharap tenaga yang dipamer.kan dapat dikekalkan sehingga ke penamat GV musim sembilan kali ini.

Bergandingan Dengan Sherry

Pr0gram Gegar Vaganza musim kesembilan yang memasuki episod keempat malam semalam sekali lagi melakukan k.ejutan apabila dua Sharifah mengemudi rancangan ter.sebut kali ini.

Peng4cara tetap, Elly Mazlein atau nama asalnya Sharifah Aida Mazlina Syed Hanafi kali ini bergabung dengan peng4cara yang mengganti.kan Nabil Ahmad iaitu Sharifah Mariam Syed Abdullah Alhadad atau lebih mesra dengan panggilan Sherry Alhadad.

Terdahulu, Nabil Ahmad tidak kelihatan dalam k0nsert malam ini selepas bapa, Ahmad Ismail, 71, mening.gal dunia kelmarin a.kibat komplikasi j.antung.

Gandingan dua Sharifah itu malam ini nampak.nya menjadi, namun dua pengacara p.opular yang terkenal dengan sikap riang mereka selama ini tetap masuk air.

Elly atau Kak Lina malam ini nampaknya terlalu berhati-hati jika dibandingkan dengan tiga episod lalu dengan mengawal tingkah lakunya yang f0t0genik di atas pentas.

Minggu lalu Kak Lina sekali lagi dikatakan mengganggu peserta bertanding sehinggakan salah seorang peserta Jaclyn Vict0r ter.gelak ketika melakukan persembahan.

Reaksi Dari Juri Dan Pengvrus Besar

Melihat kepada komen di Twtt3r, rata rata peminat rancangan ter.sebut mula memuji dan tidak kurang juga meng4ta gandingan pengacara itu.

“Dua dua Sharifah ni masuk air, tapi gandingan ni mantap pula. Kak Lina janganlah b.ehave sangat buat biasa-biasa sudah,” tulis All.monde.

“Ini memang gandingan mantap, sama sama masuk air. Kelakar la Kak Lina ni d0k kacau Fuad,” tulis Syaz89.

“Nak terg3lak pula aku tengok kelaku Kak Lina malam ni. Macam tak s.yok pula dia terlalu jaga-jaga malam ni,” kata n3tizen lain.

Kredit : K0sm0/FB Via 0nline.Malaya

About admin

Check Also

Baru Saja Dilantik Menteri Komunikasi Digital, Sekali Tweet YB Fahmi Buat Ramai Tak Senang

KUALA LUMPUR – Petang tadi Ahli Parlimen Lembah Pantai, Fahmi Fadzil memuatnaik ciapan di laman …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *