Puteri Balqis dedah ‘nfsv bin4tang’ d4rah dag1ng sendiri hingga hidup merana?

Perangai cukup ‘bin.atang’. Siapa sangka, disebalik beberapa kontroversi yang pernah menghambat dirinya dan ibu beberapa tahun kebelakangan ini, ada cerita duka yang tidak pernah dikongsikan kepada semua. Menerusi saluran YouTube Brosgangs, Aqish telah menceritakan secara terbuka beberapa hal hingga menjadikan dirinya yang sekarang.

Dalam salah satu pendedahannya yang agak mengejutkan ramai termasuklah host podcast tersebut adalah kelakukan darah dagingnya iaitu bapa kandung sehingga dia dan ibu teruk dicemuh masyarakat sehingga kini. Aqish benci sangat orang tu”. Dengan linangan air mata, pelakon berusia 16 tahun itu memaklumkan bahawa ketika masih kecil, dia dan ibu perlu menghadapi ‘perangai liar’ bapanya yang sangat keterlaluan. Lihat video dibawah sekali.. 

Beberapa perkara berbentuk serangan seksual dan perilaku jijik lelaki itu masih diingati sehingga dia tidak kisah andai tidak lagi bertemu bapanya selepas ibu dan lelaki tersebut berpisah. Dia juga meminta maaf kepada ibu kerana sudah tidak tahan lagi untuk berdiam diri memandangkan sejak duhulu mereka merahsiakan perkara tersebut walaupun ibunya teruk dihentam masyarakat tanpa mengetahui hal sebenar dalam keluarga.

“Ni kali pertama & terakhir saya bercakap sebebas ini”.  Puteri Baqis juga sempat memuat naik potongan daripada temubual tersebut di akaun Instagramnya dengan meninggalkan kapsyen qoute ayat dari Friedrich Neitzsche. Hidup adalah untuk menderita, bertahan adalah untuk mencari makna dalam penderitaan.” tulisnya.

Dalam pada itu, pelakon berkenaan turut mengucapkan ribuan terima kasih kepada kedua-dua host kerana sudi menjemputnya dalam segmen ‘Walk The Talk ‘dan memaklumkan apa yang dikongsikan adalah yang pertama serta terakhir lebih-lebih lagi berkenaan kisah pahit yang dihadapinya. Warganet juga berharap agar orang ramai tidak menjatuhkan hukum sesuka hati.

Sumber” YouTube Brosgangtv, Instagram morosechild, TikTok brosgangtv, omm.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

About admin

Check Also

“Ya Allah, Aku Datang Dari Jauh”- Erra K0ngsi Peng4laman P4hit Semasa Mengerj4kan Umr4h

“kun fayakun” bermaksud jika Allah berkehendak, maka jadi lah ia. Perkongsian Erra Fazira tentang pengalaman pahitnya …

Leave a Reply

Your email address will not be published.