“Sebak Plak Bila Tengok..” – Sporting Layan Peminat Istimewa, Dato’ Siti Dipeluk Dn Dicium Oleh Peminat. Bertuah Dapat Kiss Tokti – Netizen

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok Touchlena. Beliau yang berkongsi mengenai Dato’ Siti atau nama sebenarnya ialah Yang Hormat Dato’ Sri Siti Nurhaliza Tarudin yang merupakan seorang penyanyi, pelakon, penulis lagu, penerbit rakaman, pengacara televisyen, dan ahli perniagaan Malaysia.

Menurut perkongsian video tersebut yang berjaya mendapat perhatian ramai, Dato’ Siti yang ketika itu berada di Singapore Expo ramah melayani seorang peminatnya yang istimewa. Rata-rata daripada orang ramai memuji sikap Dato’ Siti yang tidak sombong dan sentiasa bersikap ‘humble’ malah baik melayani para peminat. Menurut sumber juga, peminat istimewanya yang dikenali sebagai Mak cik Lena itu memeluk malah mencium Dato’ Siti dan menunjukkan reaksi yang sangat gembira setelah bertemu dengan idolanya itu membuatkan ramai sebak melihat video yang dikongsikan itu.

Lihat klip video dibawah:

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh @cepatberita

Pelbagai komen diberikan seperti:

@Iman Rashid:Makcik tuuuuu mesti happy giler kannnnn.

@dynvshvmsddn:Sepatutnya kena happy tapi sy sedih tengok betapa happynya makcik ni.

@haumea@eris:tokti mmg sgt2 humble. Pernah jumpa dia nk ambik gmbr je.tp dia siap dukung anak sy n cium2 lg.

@Emma Sarimah566:Wahhhh wanita yg cukup hebat Dato Ti nie. Akak pun minat dgnnya.

@Zety Rosnida:saya bkn la peminat dato ct..tp sya kagum dia dr dlu cara dia melayan peminat dn kontroversi…cntik orgnya.

@SN_ EMPIRE:Tak hairan lah ke apa peminat kekalkan dia sebagai artis no 1 Malaysia, kerana sifat pemurah & rendah diri beliau.

@Fyrararaa:Tokti mmg xpnh kekok melayan peminat .. ingt lg msa skolah g raya umah dia amik gmbar dia yg tarik kta peluk.

@ Feez MD Nor :tok tik memang tak sombong..baik orgnya .sentiasa layan peminat.

@Mr John:sumpah tokti bg dia smpi cium, mmg terharuu sgt one in billion shj org bg dia cium.

@bahiyahhamidcheenta:humble je siti melayan..peminat ni mesti senyum je lpas ni.

@MissAnis Anisah Pela: assalamualaikum, Tokti Memg Humble Cantik Rendah hati…!Kalau saya makcik tu kan!saya Cium peluk Tokti lama2! Idolaku Ni Tokti.

@tira:awhhh makcik tu cakap iloveyou dekat dato siti.

@Effasafrie Safrie:humble nya tokti dr dlu sampai sekarang mmg mmg minat sgt tokti.

@imnobodi:pnah jumpa dato ct kt alor star.. dpt peluang amek pic ngan dia.. humble sgguh.. dia lak pegang hp kita amek selfie mcm kwn2.

@Azie Zie72:Comel je tokti lyn makcik tu Semoga sentiasa di dalam lindungan Allah tokti dn makcik tu.

@yusofyusof83:sukernye makcik tu kiter tgok terharu btul2 hamber kksiti ni kn.

@nor&rdy:Aku pun xprnah jumpe lg tokti apa lg nk cium pp mcm tu brtuah makcik tu.

@VtecBo55ku:Aku minat dato siti sebab cara Dia Ramah sopan lemah lembut.

Rata-rata daripada netizen memuji dengan sikap Dato’ Siti yang sentiasa merendah diri dan sentiasa baik melayani peminat. Perkongsian video tersebut telah mendapat jumlah tontonan sehingga mencecah 995.1K dan dipenuhi dengan 474 komen dan mendapat 106.5K sukaan.

Jangan lupa komen-komen yang baik-baik sahaja

Sumber: Cepatberita dan Tiktok

About admin

Check Also

“Fanatlk betul kau dengan aku sampai gambr Tldak Berp4kaian pun ada..” Bek4s isteri Dai Farhan Serabvt Dngan individu ini

Dah lama tak dengar cerita Dr. Erin, bekas isteri pendakwah bebas, Da’i Farhan kan? Tapi …

Leave a Reply

Your email address will not be published.