-Tampil dgn w4jah baru, Lucinta Luna buat majlis kesyvkuran panggil anak y4tim.

Selain daripada Sajat, nama Lucinta Luna juga tidak asing di telinga kita memandangkan mereka pernah bekerjasama dalam satu muzik video lagu ‘Bobo Dimana’ yang dinyanyikan bersama usahawan terkenal, Dato’ Seri Aliff Syukri.

Selebriti Indonesia yang diragui status jantinanya itu difahamkan baru sahaja membuat pembedahan membuang halkum milik ‘khadamnya’ yang menganggu suara wanita milik Lucinta Luna.

Baru balik dari buat pembedahan muka

Dia juga turut merubah wajahnya menjadi seperti artis-artis Korea Selatan dan kesan daripada pembedahan juga sudah beransur surut.

Lihat video dibawah sekali…

Kini, penampilan idamannnya sudah didedahkan kepada umum dan dia begitu gembira dengan hasil tersebut. Oleh itu, menerusi perkongsian terbaru selebriti transgender berkenaan di aplikasi Tiktok, dia telah membuat majlis doa selamat sempena wajah dan suara barunya.

Sedekah kepada anak2 yatim

Dalam video yang dikongsikan, terlihat Lucinta memanggil anak-anak yatim untuk sama-sama berkongsi rezeki serta mendoakan kesejahteraannya dalam satu majlis kesyukuran.

Dapat dilihat yang selebriti sensasi Indonesia itu memberikan sampul surat berisi wang tunai kepada anak-anak yatim serta barangan keperluan yang diletakkan di dalam plastik.

Apa pun keadaannya, solat Jumaat jangan tinggal

Perkongsian yang dibuat Lucinta Luna itu menuai pelbagai maklum balas yang berbeza di ruangan komen.

Ada di antara mereka memuji tindakan selebriti itu dalam bersedekah kepada orang yang memerlukan dan dalam pada masa yang sama turut ‘menggeleng kepala’ dengan apa yang dilakukan sedangkan dia telah merubah ciptaan Tuhan tanpa rasa segan.

Macam mana ustaz tu bacakan doa

Dia berniat baik mungkin

Macam mana ubah ciptaan Tuhan boleh buat kesyukuran?

Pening nak komen macam mana

Lihat video yg sedanh heboh dikatakan ini.

laman instagram milik Lucintaluna dgn caption.

alhamdulillah Selametan wajah baru dan suara baru Ratu … jumat barokah bersama anak anak yatim … terima kasih ya Allah atas rizkimu

 

Antara kata-kata netizen.

delfita_aflinda, Btw ustadnya doanya apa ya? Terima kasih ya Allah sudah ngasih rejeki lucinta untuk merubah kodratnya, mengoperasi wajahnya, dan merubah jenis kelaminnya… . Maaf ya lucinta luna bukannya nyinyirin kamu, tapi aneh aja sama guru panti asuhannya ngajakin anak anak yatim yang pake hijab ke sana,

seolah olah menghalalkan apa yang lucinta lakukan. Mau di jadiin contoh kepada anak yatimnya bahwa merubah kodrat itu boleh asal duitnya banyak dan ngasih amplop buat mereka? Wkwkwkwk… dan netijen pada komen “Masyalaah, tabarakallah, alhamdulillah

navirahrl_ Klo menurut saya mh sih, terlepas dia merubah kodrat apa tidak nya yg penting dia sudah mau berbagi sama anak yatim org yg membutuhkan. Urusan diterima atau tidaknya itu urusan allah that simple gausah banyak komentar cukup aamiin kan aja yg terbaik semoga kita jga kelak bisa berbagi seperti dia

Sumber : OMM, IG Lucintaluna

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

About admin

Check Also

“Fanatlk betul kau dengan aku sampai gambr Tldak Berp4kaian pun ada..” Bek4s isteri Dai Farhan Serabvt Dngan individu ini

Dah lama tak dengar cerita Dr. Erin, bekas isteri pendakwah bebas, Da’i Farhan kan? Tapi …

Leave a Reply

Your email address will not be published.