Shuib Dedah Dugaan Anak Anak Selepas Setahun Pemergian Arwah Siti Sarah

Sedar tak sedar, sudah genap setahun permer’gian isteri kepada usahawan, pelakon dan pelawak terkenal, Shuib Sepahtu.

Pemergian ar’wah itu mening’galkan seorang bayi yang baru lahir, Ayash Affan, serta tiga orang lagi anak.

Meskipun orang ramai melihat Shuib tampak kuat, tetapi hakikatnya dia merasakan se’dih, yang hanya Allah saja yang mengetahui.

Perkara itu dide’dahkan menerusi satu wawancara oleh wartawan Melodi baru-baru ini.


Kredit: wolipop.detik.com
Menerusi video itu, Shuib mende’dahkan perihal keluarganya, yang mana dia menyifatkan Talita satu-satunya puteri penuh dengan ‘drama’.

Katanya lagi, Dekta meluahkan rasa kecil hati kepadanya kerana sebelum ini, ibulah menjadi teman paling rapat dan selalu memenangkannya.

 

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Malah, Shuib mende’dahkan bahawa terdapat salah seorang anaknya menga’du bahawa anaknya itu pernah disin’dir oleh rakan sebaya dek tidak memiliki ibu.

Perkongsian pi’lu itu juga membuatkan wartawan Melodi seolah-olah mahu menan’gis ketika menemuramah usawahan terkenal itu.

Hasil tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata netizen turut se’bak dengan perkongsian itu.

“Weh menga’lir air mata bila dengar ayat talita macam tu”

“Pe’rit sangat takde ibu ni dah 32 ni pun still rasa sek’sa sangat ibu takde ni kan pulak budak2 umur diaorang Allahu ke’sian tapi apakan daya mereka Allah lebih mnyayangi”

‘Genap 1 tahun sarah.. Sama dgn ar’wah adik akak. Hari2 dengar anak menan’gis rindu pk ngh tak terka’wal perasaan, bila anak cakap dia ayah tak sayang..pk ngh pun Allah ambik”

Selain itu, ada juga netizen yang memohon orang untuk menghormati kanak-kanak yang kehi’langan ibu atau bapa.

“Yesss tolong parents kat luar sna..ajar anak hormati kawan yang takde mak ayah..anak buah saya macam tu la.. “kawan e’jek kakak sebab takde abi..”

“MASHAALLAH, MAAFKAN SY ATS KATA2 Saya, jarang kalau org tanya tiada ibu, tapi zaman sekarang selalu ditanya mana ayah awak, walhal ayah tu masih hidup, faham tak”

“Parents2 tolong ea..ajar anak hormat orang lepasni..kena selalu pan’tau..bende nampak macam remeh..tapi buat hati orang terluka..bole ea cakap ke’sian takda ibu, sye ada ibu..”

Sumber:

Rujukan, @ecahwady

Gambar utama, Liputan6, HCL dan TV3

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

About admin

Check Also

“Fanatlk betul kau dengan aku sampai gambr Tldak Berp4kaian pun ada..” Bek4s isteri Dai Farhan Serabvt Dngan individu ini

Dah lama tak dengar cerita Dr. Erin, bekas isteri pendakwah bebas, Da’i Farhan kan? Tapi …

Leave a Reply

Your email address will not be published.